20 Mar 2009

UEFA Çeyrek Final Kuraları


Hamburg'un City ve Werder'den geçen yolunu görünce Galatasaraylılar biraz rahatlamış olabilir ama ben rahatlamadım.. Turu geçen biz olsaydık böyle olmazdı çünkü kuralar, buna inanan bir insanım.. Jol'un aldığı ahlar kendisine final yürüyüşünde en zor yolu çıkarmış.. Çeyrekte bile zor işleri..

Luce Zico'yu eledi.. Gerets'e denk geldi.. Defansif ve ofansif futbolun müthiş mücadelesi olacak bu eşleşme.. Gerçi Lucescu son yılında dizginleri biraz bıraktı elden ama bu UEFA yürüyüşünde tekrar sıkacak vidaları..

Eşleşmeler genel olarak güzel.. City, Paris, Shakhtar ve Bremen favorilerim.. Hepsi ilk maçı içerde oynuyor (edit: City oynamıyor tabii), kesin 2 fire verirler orası ayrı.. 1 ve 4'ten çıkacak takım da kupanın ağır favorisi..

2 YORUM:

jose dedi ki...

Lucescu vs Gerets

Galatasaraylıların kalbınde yerı buyuk olan ıkı yabancı hoca.Merakla beklıyorum aralarındakı maçları..

rıza yaşar dedi ki...

Kura çekimlerinde sıcak top uygulaması vardır denir yıllardır.
açıkçası ben de inanırım buna.
bu kura çekimi de bu tezi kuvvetlendiriyor.
şöyle ki: 2 alman,2 ukraynalı ve 2 fransızın hepsinin yolları finalden önce kesişiyor. bunun tesadüf olmasına kimse inandıramaz beni. bu, çok açık şu mesajı veriyor bana: UEFA, finalin aynı ülke takımları arasında oynanmasını istemiyor ve bu ihtimali ortaya çıkaracak eşleşmeler olmadı bu sebeple.
komplo teorisi gibi gelebilir ama neden olmasın!

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.