23 Kas 2008

6 YORUM:

keymark9 dedi ki...

gerek yok bence çekirge her zaman sıçramaz. kobe'nin yılı olacak bu sene :D

Mesut Ulukök dedi ki...

Haziran'da bu post'un linkini veririm blogumdan, haha. :)

Adsız dedi ki...

Güzel hayaller bunlar :)

Yenilen pehlivan, güreşe doymazmış :)

Duydum ki LA'de cillop gibi kızlar gezer
Big Three yakalarsa, hepsini gözlerinden öper
Gasoil'in elindeki KG kafası da pek bir şeker
Lioney der ki, size Scalabrine bile yeter

:)

L dedi ki...

abi hazır alakalıyken söyleyeyim, yani lakers da çok sağlam bu sene ama, boston "salmamış" durumda ve, lakers karşısında dimdik bekliyor olacak. eğer yine aynı final olursa, çok çok büyük çekişme olacak.

bunu şunun için söylüyorum, ben boston'un bu sene o kadar etkili olamayacaını düşünüyordum. ama hayır, aksine daha iyi gibiler. daha "oturmuş" vaziyetteler. daha demin pierce devreye girmeden, toronto yu bir devrede yendiler yani. tabii raptors'ın savunma özürlülüğünün payı da yok değil bunda ama, boston'ı izleyen tırsar.

alt + 168 dedi ki...

lakers umuyorum bu sene boston'a kayacak... tek isteğim bu...

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Hepimiz Kelt'iz! :)

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.