13 Kas 2008

Lakers'i Kim Durduracak?


Lakers işi terbiyesizliğe vurdu.. Dün gece New Orleans'ta Hornets'i paramparça ettiler.. Önümüzdeki 5 maçta ilki içerde Detroit olmak üzere, bir de Phoenix deplasmanı dışında zor maç yok.. Eğer Detroit Staples Center'da geçilirse Phoenix'e 12-0 için çıkılacak muhtemelen.. (15'e kadar da açık yol) 3-4 maç daha devam etsin böyle hemen 72-10 geyikleri başlar NBA'de.. Bir takımın form olarak bittiği andır zaten o geyiklerin ortaya çıkması.. Kobe ve Gasol'un yanında Bynum, Ariza ve Farmar'ın getirdiği gençlik inanılmaz bir takım yaptı Lakers'i.. Şimdi kim durduracak dedik diye ilk maçta Detroit'e yenilirlerse gider Los Angeles'a bombalarım kulüp binasını, dikkatli olsunlar.. (Edit: Aldım LA biletini ve bazukamı)

Dün Dwight Howard kariyerinin ilk triple double'ını yaptı 30 sayı, 19 rebo ve 10 blokla.. OKC gibi Euroleague'de harcanacak takımı bir de Kevin Durant'siz bulunca karşısında (olunca da pek bir şey değişmiyor bu arada) Dwight da işi terbiyesizliğe dökmüş..

Bir başka rekor Knicks'ten.. Dün %59'la anormal bir şekilde hücum ettikleri maçta 30 vurdular Memphis deplasmanında.. Maçta attıkları 19 üçlük de kulüp rekoru.. D'Antoni birader nasıl da belli ediyor kendisini.. Seviyoruz çirkefi..

11 YORUM:

Hiç dedi ki...

abi post'u olmayan all-star uzun, t-d yapsa ne, 100 sayı atsa ne.

RaRe dedi ki...

lakers hornets'ı ezmedi..ezemedi...son çeyrekteki geri dönüş,kobenin inanılmaz basketi olmasa pahalıya patlayacaktı lakers için...durdurulmaz bi takım değil...
AI Kobe'yi yenmeyi sever... =)

Mesut Ulukök dedi ki...

Celtics tabii ki Parmacım, hehe. :)

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
Spectacular Lakers´s start, of course Kobe, Pau...but I want to remark the excellent level of Ariza
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

keymark9 dedi ki...

detroit :))))

Adsız dedi ki...

The Answer & The Pistons tabi ki !

Pistons 106 - Lakers 95

Nba Finals'da görüşmek dileğiyle !

os dedi ki...

kwame ++

Parma Maniac dedi ki...

Uğursuzum..

keymark9 dedi ki...

nedir ulan benim bahtsızlığım. ulan kimi alsam kadroya ya saktlanıyor ya sıçıyor. kimi verirsem de coşuyor pezevenk...

papaz dedi ki...

finalde pierce baba ayarı verir gene:)

bianconeri dedi ki...

Biz :) Iverson-Pistons :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.