22 Şub 2009

Anelka & Drogba A.Ş.


Didier Drogba uzun süreli sakatlığından döndüğü zamanlarda o zamana kadar müthiş bir performans göstermesine rağmen Drogba arkadayken her zaman ikinci tercih olacağını bilen Nicolas Anelka Didier'yi support etmeye hazırım, bence çok iyi bir ikili olabiliriz diye buyurmuştu.. Ki o performansla, bu 4-3-3'te forma kendisinin hakkıydı.. Drogba'nın uzun aradan sonra formayı alması kolay olmamalıydı, en azından hakkaniyetli bir bakış açısına göre.. Scolari de öyle yaptı.. Ama hakkaniyeti elden bırakmayalım derken abarttı, Anelka'yı birinci tercihi konumuna getirdi.. Saçma sapan iç saha kayıpları yaşanırken, Drogba fizik gücünü topladıktan sonra bile Anelka'yı yapısının daha uygun olduğu deplasmanlarda değerlendirmeyi, Stamford Bridge'de de Drogba'yla, hatta Anelka'yı sağ forvete çekip iç sahada ikisiyle beraber oynamayı düşünmedi.. Takım kötü sonuçlara devam etti, içerideki Hull City beraberliğinden sonra Scolari tekmeyi yedi.. Tekmeyi yedikten sonra oyunculara, başta Drogba olmak üzere salvolar geldi Portekizli'den.. Daha sonra Scolari'nin gidişinde Drogba'nın başrol oynadığına dair haberler çıktı medyada, Drogba çıkıp Scolari'ye cevap verdi.. Kendisinin bu ayrılıkta bir rol oynamadığının da altını çizdi.. Nicolas Anelka ne yaptı bu ortamda? Kendisini tutan eski hocasına sırtını döndü, Drogba'yla süper ikili olabileceklerini tekrarladı..

Scolari'yi arkadan vurdu Anelka demek amacıyla yazmıyorum bu postu ama Anelka'nın Drogba'nın yanında saf tutarken motivasyonunun ne olduğunu merak ediyorum.. Yıllarca teknik adamlarla, yönetimlerle, hatta takım arkadaşlarıyla yeteri kadar kaynaşamamış, saf yeteneğine rağmen biraz da bu nedenlerle istediği yere gelememiş bir adamın kendisini tutan bir hocaya sırtını tamamen çevirip Chelsea'nin klasikleşmiş 4-3-3'ünde tek koltuk için en büyük rakibi olan adamın yanında durmasına neden olan şey ne olabilir? Samimiyetinden zerre şüphe duymuyorum Fransız'ın.. Zaten bayılıyorum umursamazlığına ve sahaya koyduğu oyuncu profiline.. Anelka en sonunda mutlu olduğu yerde midir? Merak ettiğim sadece bu..

Son moda Guus Hiddink'in hocalığında çıktıkları ilk maçta Anelka ve Drogba ikilisi birlikte ilk 11'deydi.. Senenin en flaş EPL ekibi Aston Villa karşısında Villa Park'ta çıkılan maçı 1-0 aldı Chelsea.. Şampiyonluk umutları kırıntılara dönmüş Chelsea için müthiş önemli bir galibiyet.. Golse bu sene birçok defa olduğu gibi, yeniden Nicolas Anelka'dan..

3 YORUM:

flagg dedi ki...

abi yine harika bi yazı olmuş..ellerine sağlık..yalnız bu aralar çok mu fazla devrik cümle kullanıyorsun yoksa bana mı öyle geldi ? yazının son kısımları baya baya abdullah çevrim yazısı gibi olmuş,nerdeyse düz cümle yok. valla hiç üşenmedim saydım son 7 cümlenin 6 sı devrik..

Parma Maniac dedi ki...

Bilmiyorum olabilir flagg.. Bak yine yaptım galiba :) Yani tarz öyle sanıyorum.. Devrik cümle de pek Türkçe hatası sayılmaz.. Bilimsel ya da edebi yazılar yazmıyoruz zaten burada.. Ama tabii rahatsız ediyorsa bilemiyorum..

Adsız dedi ki...

daum bunu genelde sağ açık oynatıyordu.

Blogger tarafından desteklenmektedir.