16 Ara 2008

Yüzkırkyedi


Alttaki snooker postunu atarken yanda televizyon açık, bir yandan da John Higgins'le Ding Junhui'nin maçına göz atıyorum.. Durum 2-0 Higgins lehineyken Ding 3. frame'de 147 yaparak kariyerinin ikinci maksimumuna imza attı.. Yine özel bir an, yine izlerken duyulan heyecan.. Oyuncular bile o kadar heyecanlanıyor ki maçın önüne geçebiliyor bu maksimumlar.. Kahverengi öncesindeki kötü atışına rağmen sonra iyi toparladı Ding ve en genç 147'ci rekorunu geçen sene Masters'ta Ronnie O'Sullivan'dan aldıktan sonra ikinciyi yaptı.. Parayı da götürdü.. Afiyet olsun..

5 YORUM:

Bolat dedi ki...

Junghui'yi cok severim ben. Higgins karsisinda bence sansi yoksa da, galip gelmesini cok isterim.

Adsız dedi ki...

tardini kusura bakma ama merakımdan soruyorum. senin mesleğin nedir ne iş yaparsın ? üniversite öğrencisi diye tahmin ediyorum.

Parma Maniac dedi ki...

Doğrudur güiza..

Adsız dedi ki...

bi an evvel okulu bitir diyeyim o zaman tardini. ben de 2 sene önce bitirdim 2 yıllık. üni okurken özel hobilerin için çok zaman kalıyo ama çalışırken hepsi tek tek uçuyo. bi de bakıyosun ev iş arasında kalmışın ayda yılda bir bişeyler yapabiliyosun.

snooker eskiden ilgimi çekiyordu şimdi unuttum.

Svetlin dedi ki...

tüh ya kaçırdık desene maximum'u. ronnie ortak olur abi belki paraya.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.