25 Haz 2008

,

Türkiye - Almanya Preview


Aslında fazla yazacak şey yok, en büyük merak hangi takımla çıkacağımız.. Zaten topu topu 14 oyuncumuz var ve buna rağmen Türkiye Milli Takımı'nın 11'ini kestiremiyor kimse.. Terim'in yarattığı bu karmaşa ortamının avantaja döneceğini kimse tahmin etmezdi heralde..

Stoperde kimin oynayacağı hala belli değil.. Bir Topal, bir Balta sesi çıkıyor.. Mantıklı olan Balta'nın oynaması bence.. Zaten 4'lü defansın solunda da stoper bek görevi yapan bir oyuncunun stoper mevkiine geçmesi daha mantıklı geliyor bana.. Topal'dan daha iyi sonuç verir gibi geliyor bana.. Bu durumda sol bekte Uğur Boral çıkacak ve kenarlardan iyi gelebilen Almanlara karşı sorun yaratabilir bu.. Uğur'un oynasa da fazla bindirmelere kasacağını düşünmüyorum o nedenle..

Colin Kazım büyük ihtimalle Semih'in yanında ikincil forvet olarak oynayacak.. Oynayabileceği en iyi mevkii aynı şekilde, daha önce de yazdığım gibi.. Ayhan'ın oynayacağı söyleniyor yine ama Topal ve Aurelio'yu düşününce, sağdan gelecek bir Hamit'le birlikte nerede oynayacak bilmiyorum.. Sol açık olabilir, çok da yatkın ama kenarda Gökdeniz'i tercih etmek daha mantıklı geliyor bana.. Ayhan-Aurelio-Topal-Hamit'ten oluşan bir orta saha çok dirençli ve işin savunma yönünde harika olur ama ileriye top taşıyabilir miyiz bilmiyorum..

Topu yere indirelim, Mertesacker'in üzerine oynayalım.. Bunun dışında yazacak bir şey bulamıyorum ben.. Çok rahat izleyeceğim maçı, fazla da umudum yok ama bu heyecanımı değiştirmiyor.. 2-0 öne geçecek olsalar bile adamları endişe içinde göreceğiz, bu bile zevk verecek belki.. Her ne olursa olsun 90 dakika maçın içinde olacağız bugün.. Gerisi de pek önemli değil şu aşamada..

Edit: Kadro belli olmuş.. Topal stoper.. Hayırlısı olsun..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.