15 Haz 2008

Kilit maç


İlk maçlar sonunda grubun bunlardan sonraki kilit maçı Rusya-İsveç olur demiştim.. Bunun için muazzam bir öngörüye gerek yok tabii ki, bağıra bağıra kendini gösteren bir şeydi.. İspanya son dakika galibiyetiyle liderliği garantiledi sadece, İsveç'inse kaybettiği bir şey olmadı Villa'dan yediği golle.. En az beraberlik gerekiyordu 4 puanla olsa bile.. Şimdi yine beraberlik yetiyor İsveç'e Rusya karşısında..

Elmander niye sağ çizgide başladı, Zlatan neden devrede çıktı anlamadım.. 3 forvetvari bir 4-4-2'yle daha çok zorlanacağını düşünmüştüm İsveç'in.. İspanya daha iyi olmasına rağmen o kadar baskın değildi ama maçta.. Aragones 4-1 kazanılan Rusya maçının 11'yle çıkmış maça, ki doğaldı.. Çıkan oyuncuların üçünün de Katalan olması nedeniyle (Puyol, Xavi, Iniesta) Aragones'e giydirmeye çalışmışlar bazı yerlerde.. Günahım kadar sevmem o ırkçıyı ama burdan sallamaya çalışmak da fazla mantıklı gelmiyor bana..


Yunanistan-Rusya maçı adından beklenmeyecek kadar çekişmeli ve bol pozisyonlu geçti.. Yunanlar ilk maçı farklı kaybetmeleri nedeniyle bu maça biraz daha açık başladı ki ilk yarım saati de hareketliydi maçı normal bir Yunanistan maçına göre.. Hemen arkasından gelen golle kabak gibi açılınca Ruslar tarihi bir fırsatı kaçırdılar..

İsveç'i yenmek zorundalar son maçta.. 2 skor İsveç'e yarıyor ama ilk 2 maça bakınca İspanya maçındaki bozguna ve savunma hatalarına rağmen ben Rusya'yı çeyrek finale daha yakın görüyorum.. Guus Hiddink'in sadece adı bunda etken midir bilmiyorum ama Yunanistan karşısındaki Rusya etkilemeyi başardı beni.. Andrey Arshavin de İsveç maçında dönüyor.. Ruslar için gerekli her şart sağlanmış gibi..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.