8 Haz 2008

, ,

Portekiz 2-0 Türkiye


İlginç bir şey hakikaten, turnuva öncesi sisteminden bahset, 4-3-3 oynayacağız de, hazırlık maçlarında her maça farklı 11'le çık, ama 4-3-3'ü bozma.. Portekiz maçı gelince klasik 4-4-2 bozması bir 4-2-4'le sahaya çık.. Neden? Cevap yok.. En azından benim kendi mantığım dahilinde bir cevabı yok bunun..

Hazırlık maçlarında çok iyi oynamış bir Sabri var elde, turnuva öncesi röportajlarda işler kötü mü gidiyor diye soran gazetecilere, yorumculara benim Emre-Aurelio-Hamit'li orta saham dünyanın hiçbir takımında yok diye verilen Terim cevapları var.. Portekiz gibi teknik, top yapan bir orta sahaya Emre-Aurelio'yla çıkılan bir maç var sonra.. Mevlüt-Nihat'tan oluşan çift forvet, solda forvet özellikli Tuncay, sağda yine forvet özellikli Colin Kazım'la bu takım sıradan bir Avrupa takımına bile top yapamaz ama Portekiz gibi ultra teknik bir takıma çıktığı 11 bu Terim'in..

Rakibin orta sahası Simao, Ronaldo, Deco, Moutinho ve Petit'ten oluşuyor.. 5 tane top yapan, teknik oyuncu.. Türkiye'nin bunlara karşı sahaya sürdüğü orta saha Emre ve Aurelio.. Tuncay'ın zaten tekniği olabildiğince kısıtlı.. Colin Kazım o konuda iyi ama hem gamsız, hem de önünde koridor olmadıkça asla oynayamayan bir adam.. Sonra 5'e 2'yle çıkılan maçta oyuna hakimiyet bekle.. Olmaz tabii.. Son maçta sağ çizgide Sabri, Hamit, Mevlüt üçlüsü süper iş yapmış, rakibin sol kanadını felç etmiş ki son hazırlık maçın bu senin.. Rakibin kanat oyuncuları gayet iyi, 4-3-3 düzeniyle kanatlar çok daha iyi savunulabiliyor.. Ama birden sağ açık gibi oynayan Mevlüt sol forvet, orta sahada oynayan Hamit sağ bek, bekteki Sabri de kulübeye gidiyor..

Televizyon açık şu anda, yok Hamit'ten sağ bek olur mu, Emre Belözoğlu'nun daha çok inisiyatif alması gerek vs. diye sallıyorlar.. Bu saçma 4-4-2 çakması nedir, 4-3-3'e ne oldu diyen birini görmedim.. Yarın yazan çıkar mutlaka..

Emre Güngör kenardayken şu Gökhan Zan'ın yerine bu Emre Aşık giriyorsa oyuncu özelinde de endişe duymak gerekir gerçi ama, bir de oraya girmemek lazım..

6 YORUM:

dünyanın en gereksiz adamı dedi ki...

"Televizyon açık şu anda, yok Hamit'ten sağ bek olur mu, Emre Belözoğlu'nun daha çok inisiyatif alması gerek vs. diye sallıyorlar.. Bu saçma 4-4-2 çakması nedir, 4-3-3'e ne oldu diyen birini görmedim.. Yarın yazan çıkar mutlaka.."
derken ne demek istedin anlamadım. yoksa benim blogumu okuyup yorum yapıyor gazeteciler mi demek istedin. öyle algılanıyor ilk bakışta

Parma Maniac dedi ki...

Cevap vermeyecektim buna ama öyle algılanmasını istemem.. Alakası yok öyle bir şeyle.. Son cümle gerçekten öyle olacağına inandığım için, bir umuttu.. Biraz düşününce doğruyu bulurlar sanırım.. Heralde yani.. Bilmiyorum..

Neyse.. Anladığın gibi değil yani..

dünyanın en gereksiz adamı dedi ki...

maçla ilgili tek yorumum şu tardini.

çok gaz yapmıştık. gazımızı bir güzel aldılar.
suçlu gülben ergen ve şarkısı diyeyim:)

Adsız dedi ki...

tardini, kehanetin tuttu. ronaldo etkili olamadı pek.

cisco dedi ki...

aynı seyi dusundum macı izlerken, bi 433 vardı, ne oldu ona diye.

maca istedigin sekilde baslayabilirsin sorun o degil. baktın olmuyo bişeyler yapmak lazım. sabri girerken, cok dogru degişiklik dedim kendi kendime. şimdi hamiti one alacak, sabri beke gelecek falan. ama nerde, sonra da hamit cıktı zaten.

onumuzdeki maclara bakıcaz artık, bu kafayla biraz zor ama olsun.

orjinkofte dedi ki...

Maçı izlerken Fatih Terim'in arkasında kıpır, kıpır duran Arda'yı görünce, "sok şu adamı sahaya" demeyen varmıydı acaba dün gece?

Blogger tarafından desteklenmektedir.