16 Eyl 2008

Comeback Kings 2


Eğer milli takımlar arasındaki geri dönüş kralları Türkiye'yse, kulüpler düzeyindeki krallar da Hamburg.. Bundesliga'da geçen ilk ay bize bunu gösteriyor.. Hamburg 4 maçta topladığı 10 puanla Bundesliga'nın lideri konumunda.. 10 puanını 7'sini de müthiş geri dönüşlerle aldılar.. İlk hafta Bayern Munchen deplasmanında 2-0 geriye düştükleri maçta 2-2'lik beraberliği yakaladılar.. İzlediğim tek Hamburg maçıydı ilk 4 haftada ama belli ediyordu sağlam geldiklerini.. İkinci hafta Karlsruhe'yi 2-1 yendikten sonra geçen hafta Arminia Bielefeld deplasmanında 2-0 geriye düştükleri maçı 4-2 kazanmayı başardılar.. Bu hafta da içerde Leverkusen'den önce 2 gol yediler, sonra da yine 3 tane atıp maçı kazandılar.. Skor 2-1'ken ilk yarıda Leverkusen 10 kişi kaldı ama yine de müthiş iş başardıkları gerçeğini değiştirmiyor bu.. Martin Jol büyük sükseyle geldi Hamburg'un başına.. Bıraktıktan sonra Tottenham hakkındaki negatif açıklamalarıyla birlikte Juande Ramos'un çok kötü başlangıcı ve Hamburg'un liderliği sonrasında adam haklıymış diyenler çıkacaktır mutlaka..

Şampiyon oldukları Emirates Cup'ta Juventus karşısında da izlemiştim bu adamları.. 3-0 aldıkları maçta da sinyal veriyorlardı.. Bu sene sağlamlar gerçekten ama 4 maçta atılan 11 gol ve yenen 7 gol bir gariplik olduğunu gösteriyor.. Bir de ne olursa olsun Mladen Petric'in Mohammed Zidan karşılığındaki transferini pek olumlu bulanlardan değilim.. Bundesliga zaten büyük atılım içinde, şu anda artan gol sayısı ve futbol kalitesiyle Serie A'yı solladılar, La Liga'nın da tahtını yavaştan sallıyorlar.. Bu eğlencenin içindeki en büyük eğlendiricilerden biri olacak Hamburg, orası kesin.. Önemli olan da biraz bu benim açımdan.. Yoksa şampiyonluk kelamları edecek değil hiç kimse şimdiden..

Hollandalıya selam, yola devam..

4 YORUM:

prometheus dedi ki...

bu hafta oynamadı sanıyorum ama Thiago Neves'in performansı merak konusu...

hayalkırıklığı yaşatmazsa Van der Vaart'ın yolunu izleyebilir... yada kim bilir belki de karşısına çıkar...

Adsız dedi ki...

bundesliga'yı biraz abartmışsın. bence Serie A' yı sollamadı La Liga'yla karşılaştıralamaz bile. tabi bu benim şahsi düşüncem o ayrı :)

Adsız dedi ki...

muhammed zidane en underrated fitbolcusudur bu alemin. ben bunu bilir bunu söylerim.

bir de hafta sonundaki wolsburg-hamburg maçında ilk golü atan taraf bu kez hamburg olur. deneyin, denettirin.

ynwa dedi ki...

tottenham'dan ayrıldıktan sonra ramos takımı benim bıraktıgımdan daha ileriye goturemez, big four'u zorlaması falan imkansız demişti iyi hatırlıyorum, o zaman biraz kibirli bulmustum kendisini ama sanırım haklı cıktı. tottenham gecen seneki carling cup zaferinin büyüsüne fazla kapıldı diye dusunuyorum ramos'a guvenirken.

bu arada bir tottenham yazısı bekliyorum senden kısa zamanda, işler düzelecek gibi durmuyor pek.

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.