19 Oca 2009

Masters 2009


"I was just trying to compete because Mark is a fantastic player. I'm pleased to come out on top."

Turnuvayı başından takip edemedim.. Hatta izlediğim ilk Ronnie maçı bu gece izlediğim final maçıydı.. Öyle bir final oldu ki, tek maçla bütün turnuvaya yetecek zenginlikte bir snooker şöleni.. Selby kaçtı, Roket kovaladı.. İlk seansta müthiş bir snooker vardı.. İkinci seansta bir ara iki oyuncu da arka arkaya berbat atışlar yaptılar ama hem bu süreç fazla uzamadı, hem de en kötü snooker'ın oynandığı frame'de bile heyecan ve çekişme hiç azalmadı.. Selby yine 2 dakikalık vuruş süreleriyle delirtti.. Ama bu adamda da değişik bir enerji var, çok kızamıyorsunuz.. Baştan sona inanılmaz motive ve maçı isteyen bir Ronnie gördüm.. Ciddiyeti bir an olsun elden bırakmadı bizim çocuk.. 18. frame'deki çift re-rack benim bir maçta gerçekleştiğini ilk defa gördüğüm bir olaydı.. Ronnie öğrendiğim kadarıyla turnuvadan 2 gün önce ıstakasını kırmış ve turnuvaya yeni bir ıstakayla çıkmış.. Yeni ıstakayla kendisi dışındaki dünyanın en iyi 15 oyuncusunun canına okuyabiliyor bu adam.. Zaten böyle bir herif olduğu için burada snooker postları yazıyoruz, Ronnie diye çığırıyoruz.. Kendisini snooker'a yakıştıramayan ve gençlere kötü örnek olduğunu iddia edenlere de gülüyoruz koltuğumuzdan..

Heath Ledger'ın vefatı sonrasında Mark Selby yeni Joker için büyük adayımdır, Chirstopher Nolan duysun sesimi.. Yalanmaları, köşeli çenesi, asimetrik bakışlarıyla güzel Joker olur bu çocuktan.. "The Jester from Leicester" lakabıyla zaten sonuna kadar da hak ediyor bu rolü oynamayı..

5 YORUM:

Kcan dedi ki...

yarın(bu sabah) ekonomi finalim var ancak bu maç her türlü bütünlemeye değerdi.. roket kafasını verirse hep en büyük bunu da gösterdi yine..

sarunas jasikevicius dedi ki...

turnuvanın önceki maçlarında gördüğümkadarıyla ronnie zorlamadı kendini eğlenmeye baktı.

bi vuruş yapacakken topu düzelten hakeme, pis pis baktı, o topla sayı aldıktan sonra seyircilere hakemi gösterdi kaç göz yaparak falan.

adam hem kendi eğleniyor, hem izleyenleri eğlendiriyor.. seviyoruz..

alessandro del piero dedi ki...

parma hali hazırdaki son dünya sıralamasını yazabilir misin? rocket yine zirvede heralde..

Parma Maniac dedi ki...

İlk 16 şu şekilde..

1. Ronnie O'Sullivan
2. Stephen Maguire
3. Shaun Murphy
4. Mark Selby
5. John Higgins
6. Stephen Hendry
7. Allister Carter
8. Ryan Day
9. Peter Ebdon
10. Neil Robertson
11. Ding Junhui
12. Joe Perry
13. Graeme Dott
14. Marco Fu
15. Mark King
16. Mark Allen

Svetlin dedi ki...

ronnie bu turnuvada 25 yıllık ıstakasını değiştirmiş sanırım, öyle bişeyler okudum bi yerlerde. hayırlı olsun.

Blogger tarafından desteklenmektedir.