4 Tem 2008

Paris'ten Yolcu Var!


Kewell'ın menajerinin sabah yaptığı açıklamalar taraftarın midesini bulandırdı tabii.. Sadece 1 yıl önce taraftarın Lincoln için günlerce nasıl nöbet tuttuğunu yakından görmüş, hatta o sürece dahil olmuş biriyim.. Kewell için ortada en ufak dedikodu yokken dün dan diye ortaya çıkan Galatasaray'da haberinden sonra taraftarı sinir edecek gelişme çok gecikmedi.. Ama Allah'tan bu akşam 21.30'da İstanbul'da denmişti Kewell için.. Sancılı bekleyiş en fazla 12 saat sürecekti..

Bahri Havadır Lig TV'de Haldun Üstünel'in Kewell ve menajeriyle yemekte olduğunu açıkladı.. Sezgin pürüz yok, akşam 21.30'da İstanbul'da dedi Kewell.. Ama taraftarı kesmemiş bu.. Biri girip Paris-İstanbul yolcu listesini bulmuş, sızdırmış nete.. Tribün Dergi'de ve Alisamiyen.Net'te de çıkmış sanırım bu liste, ben yine bir arkadaş vasıtasıyla edindim.. Gerçi 2 saat kaldı ama hem taraftarın iş bitiriciliğini takdir etmek, hem de 2 saat de olsa bekleyemeyecek olanlar için koyuyorum buraya..

Tam bir Türk işi.. Tebrikler..

Ekleme: Bu arada Kewell'ın sola gelmesiyle Arda acaba gidiyor mu diye telaşlananlar için Skibbe açıklama yapmış: "Kewell'ı Arda'nın yerine değil, Arda'yla beraber oynasın diye aldık.." 20-25 milyonluk bir teklif gelip Arda gider mi bilmiyorum ama şu anda teknik ekibin aklında böyle bir şey olmadığı da ortaya çıkmış oldu Skibbe'nin bu açıklamasıyla..

9 YORUM:

garrinchar dedi ki...

sende bozdun kendini şampiyonluk post unda hıncal yüzünden bozulmamışmıydın şimdi kendin mehmet demirkol lardan falan bahsediyon ne alaka anlamadım her yazın daha da çelişkili oluyo şöle kendin yazdığın post ları en başından al okuda gör aurelio hberi nedir anlamadım varsayım üzerine klüplere her gün 100 tane adam transfer eden gazetelerimi okumaya başladın yoksa

Adsız dedi ki...

garrinchar yaş kaç?

Parma Maniac dedi ki...

1-Konunun Harry Kewell'ın uçuşunun listesiyle ne alakası var?

2-Mehmet Demirkol'dan bahsetmemle şampiyonluk postunda Hıncal'a yazmam arasında nasıl bir ilişki var?

3-Ne yaptım da bozmuşum kendimi?

4-Altta zaten çıkmazsa Fotomaç Büfe dersiniz diye kendi kendimi dalga almışım, üfürük gazetelerini okumamla ne alakası var birinden aldığım bir duyumu buraya geçmemin?

5-Her yazım daha çelişkili geliyorsa okumamak kişisel tercihler arasındadır, adres bölümüne bu blogun adresini yazmazsın olur biter..

garrinchar dedi ki...

benim bu bloğu buluşum bad laş miş medyadan sıkılmammdı farklı düşünceler görmek istediğimdendi şampiyonluk postunda ben hıncal a salladım sende burda böle şeler geçmez demedinmi snra kendin mehmet e salladın bu çelişki deilmi sen hıncal yazmadın ki zaten ben yazdım dha önce bu postları yazmış adamın ağır bir sakatlık geçirmiş fiziken bitik durumda olan kevell transferine sevinmesine de bi anlam vermedim

Adsız dedi ki...

cevap gelmediğine göre yaşın en fazla 15miş, anladım tamam.

Parma Maniac dedi ki...

Gereksiz uzatıyorum ama yazmadan duramadım, o şampiyonluk postundaki Hıncal'la benim burada Demirkol'a yazmam arasında en ufak bir alaka yok ki.. Ben başka şeyi kastettiğini sanmıştım ama eğer o postsa konu orada senin Hıncal'a laf söylemen değil, Hıncal abinizin komplo teorileri tutmadı galiba diyerek burada provokasyon yapmandı.. Ben de bu blogda böyle şeyler geçmez dedim.. Hıncal'a laf söylenmez, başkalarına burada laf atılamaz gibi bir çıkışım olmadı yoksa.. Bilakis burada Hıncal Uluç'un saçmalamalarıyla ilgili sayısız post vardır.. Provokasyona devam ediyorsun ama anladığım kadarıyla.. Madem "bad laş miş" medyadan sıkılman yüzünden buraya geliyordun ve artık burasının da öyle olduğunu düşünüyorsun, daha önce de dediğim gibi girmemek senin elindedir.. Girmeye devam edeceksen de tamamen yanlış anlamalar üzerine kurulu provokasyonlarına devam etmemeni rica edeceğim..

garrinchar dedi ki...

isimsiz yaşım 21 de konu ile ne alakası var
anlamdım ben proveke etmiorum kendime göre doğrularımı sölüorum

muhder dedi ki...

alakasız olacak belki konuyla ama bu yaş mevzuu biraz gereksiz bir olay. buradan bakarak birinin yaşı hakkında yorum yapmak pek sağlıklı değil. 30 yaşında olup kafasına huni takılacak adamların yanısıra 15 yaşında olup kafamıza huni takabilecek adamlar mevcut sanal ortamda. dedim ya pek alakası yok ama yorum gelmişken yazmak istedim.

garrinchar dedi ki...

huniyle muniyle işim olmaz benim işim sadece futbol selamlar

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.