5 Tem 2008

,

3 hafta


En son 3 ay demiştim geri sayımda, kaldı 3 hafta.. İlk gösterimlerden anormal yorumlar çıkıyor.. Bu filmin yapılmış en iyi Batman filmi olduğunda herkes birleşirken (ki Begins yapılabilecek en mükemmel orijin hikayelerinden biriydi, Begins'i geçmesi için bir filmin gerçekten kült, ultra, mega bir şey olması gerekiyor) gelmiş geçmiş en iyi filmler arasına gireceğini söyleyenler bile olmuş, belki hadlerini biraz aşıp..

Kevin Smith de filmi vizyona girmeden izleyenler arasındaymış.. Kendisi entel sinema yorumcuları arasında pek tutulmaz ama benim okuduğum en güzel Daredevil sayılarını yazmış biri olarak, çizgi roman dünyasının çok içinden olmayıp oraya inanılaz güzel şeyler vermiş biri olarak çok özel bir adamdır benim için.. Bir çizgi roman uyarlamasıyla ilgili yapacağı yoruma da büyük değer veririm bu yüzden..

The Dark Knight'ın çizgi roman uyarlamalarının The Godfather II'si olduğunu söylemiş Smith.. Bu epik bir film demiş.. Heath Ledger Oscar'ı alamazsa da hiçbir şey bilmiyormuşum ben sinemayla ilgili diye de eklemiş.. Ki sadece fragmanlardan yaptığım bir saptamaydı bu benim de Heath Ledger'la ilgili..

Bundan sonra bir şey yazmayıp filmi beklemeye koyuluyorum.. 25 Temmuz Cuma gecesi buraya bir film yazısını düşeriz..

0 YORUM:

hit counter
Blogger tarafından desteklenmektedir.